    Subject: Re: Podatki (PKiR) dla idiotów
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    From: kapitalikk <a...@g...com>
    Date: Mon, 16 Jan 2017 20:59:31 +0100

    > Sorry za głupie pytanie.
    > Do ustawy mnie nie odsyłajcie bo wymiekłem.
    Wysyłam Cię do biura rachunkowego.
    Jak mądrzy będą tam ludzie, to nauczą Cię, jak postępować aby mogli
    prawidłowo prowadzić księgowość Twojej firmy.
    Jak nie chcesz, to mogę podrzucić Ci kilka podręczników
    stomatologicznych. W końcu uważam, że łatwiej nauczyć się leczenia
    zębów, jak poprawnego prowadzenia księgowości w dzisiejszych czasach
    uproszczeń.
    pozdrawiam