  • 1. Data: 2007-09-04 13:10:57
    Temat: Podstawa wymiaru zasiłku chorobowego
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Witam!
    Pytanie następującego.
    Jak wiadomo jezeli liczba dni przepracowanych jest wieksza niz liczba
    dni usprawiedliwionej nieobecnosci, wowczas przyjmuje sie do podstawy
    wymiaru wynagrodzenie z tego miesiaca po jego uprzednim uzupelnieniu,
    jezeli liczba dni przepacowanych jest mniejsza wowczas sie pomija.
    Jezeli natomiast mamy w miesiacu dni nieusprawiedliwionej nieobecnosci
    wowczas przyjmuje sie wynagrodzenie bez uzupelniania.
    A co gdy mamy liczbe dni pracy wieksza niz usprawiedliwione nieobecnosci
    i jeden dzien nieobecnosci nieusprawiedliwionej? :-)

    P.

    --
    Czy rzekomo nieskazitelny minister sprawiedliwości prokurator generalny
    Zbigniew Ziobro brutalnie zamordował młodą kobietę? Czy naprawdę dokonał

  • 2. Data: 2007-09-04 20:21:21
    Temat: Re: Podstawa wymiaru zasiłku chorobowego
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 04 Sep 2007 15:10:57 +0200, Sowiecki Agent napisał(a):

> [...]

    > A co gdy mamy liczbe dni pracy wieksza niz usprawiedliwione nieobecnosci
    > i jeden dzien nieobecnosci nieusprawiedliwionej? :-)

    ustawodawca nie przewidział takiego wydarzenia w przepisach (przynajmniej
    ja takiego nie znalazłam), więc pewnie w takiej sprawie istnieje jakieś
    ichnie wewnętrzne pismo wyjaśniające, a może i nie? ;>
    Tak na wyczucie, to ja ten miesiąc bym uwzględniła z dopełnieniem do
    pełnego i po potrąceniu jednego dnia "n-ki".

    --
    Pozdrawiam,
    Jagna