    From: "Damador" <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pozwani z malym dzieckiem
    Date: 17 Aug 2006 08:24:59 -0700

    Wraz zona i nasza 9 miesieczna corka zostalismy pozwani w cywilnym
    procesie. Pomijam fakt ze pozywajaca osoba nie zaznaczyla iz nasza
    corka jest nieletnia to podczas rozprawy sad nakazal opuscic mojej
    zonie i dziecku sale rozpraw. Mam pytanie - na jakiej podstawie
    ]jestesmy pozwani we 2 ( plus reprezentujemy interesy naszej
    maloletniej) ] sad nakazal opusicic sale rozpraw i czy moze tak
    postapic. Nie mamy z kim zostawic naszej pociechy podczas procesu i nie
    stac nas na wynajmowanie opiekunki na ten czas. Malenstwo podczas
    rozprawy moze zachowywac sie glosno ale generalnie nie powinno
    przeszkadzac.