PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w nocy

  • 1. Data: 2006-07-19 12:08:18
    Temat: Praca w nocy
    Od: "Cl@udi@" <d...@t...pl>

    Witam serdecznie czy sa jakies inne stawki plac co do pracy w nocy???
    Pracuje na umowe-zlecenie juz 5 lat dyrekcja nie chce zatrudnic na
    stale tylko namawia wszystkich aby zalozyc dzialalnosc gospodarcza.
    Pracuje 6 nocy w tygodniu( jedna wolna z soboty na niedziele) od 21.00
    do 4.00 z czego za noc z piatku na sobote nie mam w ogóle placone. Nie
    wiem co robic prosze o pomoc

  • 2. Data: 2006-07-19 12:16:18
    Temat: Re: Praca w nocy
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Cl@udi@ wrote:
> [...]
    > Pracuje 6 nocy w tygodniu( jedna wolna z soboty na niedziele) od 21.00
    > do 4.00 z czego za noc z piatku na sobote nie mam w ogóle placone. Nie

    Na umowe o prace jest dodatek chyba 20% najnizszej stawki. Natomiast
    umowa-zlecenie reguluje to wszystko jako umowa cywilno prawna.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 3. Data: 2006-07-19 12:22:11
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Cl@udi@ porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > Pracuje 6 nocy w tygodniu( jedna wolna z soboty na niedziele) od 21.00
    > do 4.00 z czego za noc z piatku na sobote nie mam w ogóle placone. Nie
    Zmienic prace.
    Umowa-zlecenie to nie stosunek pracy. Zatem przysluguje Ci tylko to, co
    sam wynegocjowales. KP nie ma tu zastosowania.
    No chyba ze Twoja praca ma charakter pozwalajacy uzasadnic stosunek
    pracy - wtedy musisz sie udac bodajze do Sadu pracy
    --
    badzio