  • 1. Data: 2006-09-18 14:03:41
    Temat: Prawo Pracy - lojalka za szkolenia
    Od: "robert teper" <r...@N...gazeta.pl>

    Niestety nie moge znależć nic wiążącego w tej sprawie w googlu, a chodzi mi
    czy lojalka za szkolenia może być naliczana w taki sposób(w przypadku kiedy
    firma nie ponosi zadnych kosztów szkolenia a są one ponoszone z funduszy Unii
    Europejskiej):
    "lojalka będzie opiewała na kwotę stanowiącą średni koszt pracy pracownika
    odpowiadający okresowi jego przebywania na szkoleniach" co w przypadku urlopu
    wypoczynkowego i czy firma moze mi go nie dać ? na urlopie oczywiście firma
    nie wypłaca delegacji? czy zalaci za przejazdy?

    Pozdrawiam
    z i