  • 1. Data: 2005-05-05 13:44:18
    Temat: Prawo autorskie
    Od: "Profil" <u...@o...pl>

    Witam

    Jakis nieuczciwy allegrowicz napisał do allegro ze sprzedaje pliki nie
    mojego autorstwa.

    Napisał ze nie pozwoli na szerzenie się nieuczciwej konkurencji. Co jest
    aboslutną nieprawda ponieważ sama robiłam te pliki. Chodzi konkretnie o
    wzory robione za pomocą specjanego programu.
    Mało tego usunięte zostały także z mojej aukcji obrazy olejne na których
    sprzedaż mialam zgode
    ich autora.

    Co mam zrobić abym mogla sprzedawać te pliki. Chodzi tutaj o grafike.

    CZy ma przedstawic Allegro zaswiadczenie ze jestem ich autorem a jeśli tak
    to skad wziasc taki formularz i jak to zalatwic.

    Czekam na odpowiedzi.

    Pozdrawiam

    Agnieszka