  • 1. Data: 2005-05-05 13:20:25
    Temat: Publikowanie zdjec elektrocieplowni
    Od: "Neo[EZN]" <a...@w...pl>

    Mam pytanie - czy prawo zabrania publikowania zdjęć elektrociepłowni? (mam
    kilka fajnych zdjęć lotniczych elektrociepłowni we Wrocławiu przy ulicy
    Łowieckiej ale nie wiem czy mogę je publikować). Kiedyś widziałem jakiś
    zapis, bodajże w ustawie o prawie autorskim ale coś nie mogę tego znaleźć...
    --
    Neo[EZN] - GG: 1420038
    http://wroclaw.dolny.slask.pl

  • 2. Data: 2005-05-05 17:42:55
    Temat: Re: Publikowanie zdjec elektrocieplowni
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "Neo[EZN]" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Łowieckiej ale nie wiem czy mogę je publikować). Kiedyś widziałem jakiś
    > zapis, bodajże w ustawie o prawie autorskim ale coś nie mogę tego

    ogólnie na publikację zdjeć lotniczych jest jakis przepis .... znaczy
    fotograf musi miec zezwolenia na takei fotki

    Piotr Żebrowski
    http://www.otwarte.com.pl

  • 3. Data: 2005-05-05 17:59:57
    Od: abecadlo <l...@e...com>

    Piotr Żebrowski wrote:
    > Użytkownik "Neo[EZN]" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ogólnie na publikację zdjeć lotniczych jest jakis przepis .... znaczy
    > fotograf musi miec zezwolenia na takei fotki

    Najlepiej dyspense ksiedza proboszcza :-P

  • 4. Data: 2005-05-05 18:55:58
    Od: JanuszHr <h...@p...com>

    Thu, 5 May 2005 15:20:25 +0200, na pl.soc.prawo, Neo[EZN] napisał(a):

> [...]
    > zapis, bodajże w ustawie o prawie autorskim ale coś nie mogę tego znaleźć...

    w internecie są opublikowanie zdjęcia lotnicze chyba całego Wrocławia więc
    chyba tajemnicy nie zdradzisz
    JanuszHr

  • 5. Data: 2005-05-05 19:16:36
    Od: "Neo[EZN]" <a...@w...pl>

    JanuszHr wrote:
    [...]
    > w internecie są opublikowanie zdjęcia lotnicze chyba całego Wrocławia
    > więc chyba tajemnicy nie zdradzisz

    Z ciekawości zajrzałem na zdjęcia lotnicze Wrocławia zamieszczone na stronie
    www.wroclaw.pl i na tych zdjęciach zasłonięte są obiekty wojskowe ale
    elektrownia nie więc jeżeli ich nie ścignęli to i mnie też raczej nie ścigną
    :)
    --
    Neo[EZN] - GG: 1420038
    http://wroclaw.dolny.slask.pl

  • 6. Data: 2005-05-05 19:58:42
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "abecadlo" <l...@e...com> napisał w wiadomości
    > Najlepiej dyspense ksiedza proboszcza :-P

    tak .. niestety do reklamy moge kupować jedynie od osób posiadających
    licencje na takie fotki.... zatem jednak jest to jakos regulowane

    Piotr Żebrowski
    http://www.otwarte.com.pl

  • 7. Data: 2005-05-06 01:04:24
    Od: "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Żebrowski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ogólnie na publikację zdjeć lotniczych jest jakis przepis .... znaczy
    > fotograf musi miec zezwolenia na takei fotki

    Kiedyś tak faktycznie było. Ale kilka tygodni temu ktoś tu pytał już o to i
    szukaliśmy. W obecnie obowiązującym prawie lotniczym juz nie ma. Zresztą
    jaki by to mia losens praktyczny w sytuacji, gdy fotki satelitarne są
    publikowane w internecie.