  • 1. Data: 2006-04-24 07:11:20
    Temat: Program magazynowy do firmy transportowej
    Od: "Piotrek" <n...@a...pl>

    Witam!
    Szukam specjalistycznego programu magazynowego do firmy zajmujacej sie
    transportem towarow (z mozliwoscia wystawiania faktur itd). Ewentualnie moze
    nie byc specjalistyczny (ale funkcjonalnoscia zblizony jak najwiecej) :)
    Za wskazowki z gory dziekuje
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2006-04-24 09:35:46
    Temat: Re: Program magazynowy do firmy transportowej
    Od: "MK" <t...@o...pl>

    A może aplikację wykonaną pod zamówienie ??

    Wówczas program spełnia w 100 % oczekiwania.

  • 3. Data: 2006-04-24 12:03:40
    Od: " Michal" <g...@W...gazeta.pl>

    A może Raks? Masz pytania: m...@a...com.pl

  • 4. Data: 2006-04-24 12:30:44
    Od: "Piotrek" <n...@a...pl>

    hmmm z napisaniem aplikacji to nie jest zly pomysl ale ... raczej musi byc
    cos gotowego ze wzgledu na cene :)
    Pozdro

  • 5. Data: 2006-04-25 13:31:47
    Od: "MK" <t...@o...pl>

    Koszty wykonania to ok 20000 zł . Dużo czy mało to pojęcie względne.

  • 6. Data: 2006-04-25 22:06:37
    Od: "Rafał " <r...@W...gazeta.pl>

    Ta może odrazu 50000 po co sie rozdrabniać.

  • 7. Data: 2006-04-26 06:23:25
    Od: "Piotrek" <n...@a...pl>

    ;-)

  • 8. Data: 2006-04-26 12:59:07
    Od: "marcin" <m...@o...pl>

> [...]
    > moze nie byc specjalistyczny (ale funkcjonalnoscia zblizony jak najwiecej)

    Sprawdź PolkaSQL http://www.odl.com.pl

    pozdrawiam

    Marcin

  • 9. Data: 2006-04-26 20:47:43
    Od: "Piotrek" <n...@a...pl>

    Marcin
    dzieki za wskazowke, jestem z nimi w kontakcie od 3 dni :)
    oczywiscie najpierw przeszukalem google.pl :)
    Pozdrowienia

  • 10. Data: 2006-05-01 15:11:41
    Od: b...@o...pl

> [...]
    > nie byc specjalistyczny (ale funkcjonalnoscia zblizony jak najwiecej) :)

    gotowców jest od cholery. musisz określić warunki i cenę.
    b...@o...pl