    From: krzysiek82 <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Przeniesienie praw do domeny
    Date: Wed, 25 Nov 2009 11:42:41 +0100

    Witajcie
    Kupiłem sobie prywatnie domenę, którą miałem wykorzystać ale zanim
    zrobiłem stronę, pojawił się chętny do jej zakupu. Teraz mam pytanie,
    jak przenieść prawa własności na kogoś innego? Jak powinna przebieg cała
    procedura. Dodam, że mam wykupionych kilka domen, ale chciałbym sprzedać
    tylko tą jedną. Więc podanie loginu i hasła do strony nazwa.pl nie
    wchodzi w grę. Jak to wygląda z punktu widzenia prawnego, aby cała
    procedura była legalna.

    --
    krzysiek82