  • 1. Data: 2009-11-25 10:42:41
    Temat: Przeniesienie praw do domeny
    Od: krzysiek82 <t...@t...pl>

    Witajcie
    Kupiłem sobie prywatnie domenę, którą miałem wykorzystać ale zanim
    zrobiłem stronę, pojawił się chętny do jej zakupu. Teraz mam pytanie,
    jak przenieść prawa własności na kogoś innego? Jak powinna przebieg cała
    procedura. Dodam, że mam wykupionych kilka domen, ale chciałbym sprzedać
    tylko tą jedną. Więc podanie loginu i hasła do strony nazwa.pl nie
    wchodzi w grę. Jak to wygląda z punktu widzenia prawnego, aby cała
    procedura była legalna.

    --
    krzysiek82

  • 2. Data: 2009-11-25 11:02:09
    Temat: Re: Przeniesienie praw do domeny
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 25 Nov 2009 11:42:41 +0100, krzysiek82 napisał(a):

    > Kupiłem sobie prywatnie domenę, którą miałem wykorzystać ale zanim
    > zrobiłem stronę, pojawił się chętny do jej zakupu. Teraz mam pytanie,
    > jak przenieść prawa własności na kogoś innego?

    Jeśli już to prawo do domeny, nie prawo własności.
    Za rękę poprowadzi Cię rejestrator. Ma swoje procedury.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd