  • Data: 2019-05-24 16:57:47
    Temat: Re: 5x 10 lat za gwalt
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.05.2019 o 20:46, ń pisze:
    > Wolałbyś, żeby Twoja córka i żona zostały zgwałcone, czy zamordowane na
    > pasach przez taryfiarza?

    Sadzę, że on by wolał, by ani ich nikt nie rozjeżdżał, ani nie gwałcił.
    Z punktu widzenia rodziny żaden wyrok im straty nie zwróci, nawet jakby
    to była kara śmierci, zatem proponowany przez Ciebie sposób rozumowania
    jest niedorzeczny. Trzeba stosować jakąś tam gradację. Co innego
    zamordowanie dwóch osób, a co innego nieumyślne spowodowanie ich śmierci.

    > Co jest cięższym przestępstwem?

    Zgwałcenie jest przestępstwem umyślnym, a spowodowanie śmiertelnego
    wypadku drogowego nieumyślnym. W mojej ocenie przestępstwo umyślne
    zawsze jest cięższe, od tego nieumyślnego.

    > Za taryfiarza możesz podstawić oswobodzicielską Krassnają Armię.

    I jak podstawi, toi niby co z tego mądrego wyjdzie? Wyobrażasz siebie
    armie gwałcącą kogokolwiek? Czy jednak uznasz, że zgwałcić kogoś mogli
    pojedynczy żołnierze.