  • Data: 2008-02-09 21:38:34
    Temat: Re: Art. 269b kk i SETI@Home (było: krótkofalówka x 2 = skaner radiowy?)
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński) szukaj wiadomości tego autora

    "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> writes:

    > Nie jest. Wymaga przystosowania - wgrania a) systemu operacyjnego,
    > i b) oprogramowania, do popełnienia.

    Co prawda system operacyjny nie jest niezbędny, ale faktycznie program
    trzeba na takim komputerze uruchomić. Ba, wcześniej trzeba nawet taki
    komputer podłączyć do gniazdka i włączyć.

    > A urządzeń nieprzystosowanych fabrycznie do popełnienia
    > przestępstwa?

    Są uregulowania dot. broni i uregulowania dot. narzędzi służących
    wyłącznie bądź przede wszystkim do popełnienia przestępstwa, takich
    jak wytrychy.

    > Jak byś sprawdził do których artykułów odwołują się zapisy
    > nt. popełnienia przestępstwa z art. 269b, to byś nie zadał
    > tego pytania.

    Niemniej jednak nie istnieje w polskim prawie pojęcie uprawnienia do
    wytworzenia, udostępnienia lub sprzedaży urządzenia przystosowanego do
    popełnienia przestępstwa z art. 165 § 1 pkt 4, art. 267 § 2, art. 268a
    § 1 albo § 2 w związku z § 1, art. 269 § 2 albo art. 269a.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl