  • Data: 2014-11-27 12:59:22
    Temat: Re: CAŁA PRAWDA o żarówkach energooszczędnych!
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 27 listopada 2014 12:26:41 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "ZbyszekZ" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    gooszczedna-zarowka-pekla-%E2%80%93-uciekaj-z-pomies
    zczenia/

    7/An-energy-saving-bulb-gone-evacuate-room-now.html#
    ixzz10FSD8W20

    > Carrefour 16pln za 1000lm to drozsze?

    Zapewne w tym samym Carrefour możesz kupić świetlówkę z gwintem i rtęcią za mniej.
    Droższe znaczy o wyższej cenie, a nie drogie.
    Z moich doświadczeń tańsze LEDy są fatalne, albo się psują (bo trudno mówić o
    przepaleniu) albo mają prosektoryjne światło.
    Żarówki z SMD kosztują ponad 20zł (jeśli ta cena w Carrefour to żarówka z ciepłym
    światłem i SMD to daj znać, kupię kilka).

    --
    ZZ@private