  • Data: 2024-04-21 21:17:02
    Temat: Re: Co to za sztuczka kulsonariacka w bandyckim państwie?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.04.2024 o 21:01, Shrek pisze:
    > Bo się pomyliłem. Oczywiscie 30 to mniej niż 50 więc nie wolno. Tylko
    > zastanawiałbym się kto tam 30 postawił i w co wierzył;)

    Może wierzył, że ludzie będą jeździli zgodnie z przepisami.

    > To to miejsce tylko kilka lat temu - nawet duże kilka w sensie 6 albo i 7.

    Trochę nie ogarniam. Patrzyłem po komentarzach i wygląda na to, że
    filmik publikowany jakiś miesiąc temu - oczywiście nie wiadomo, kiedy
    nagrany. Teraz tam jest ścieżka dla rowerów, więc w ogóle sensu
    "łapania" na niej rowerzystów nie widzę. Ty twierdzisz, że to przypomina
    ten chodnik sprzed 6~7 lat i nie wolno tam wówczas było po chodniku
    jeździć.

    To o czym my w ogóle tu dyskutujemy? O tym, że jakiś właściciel kamery
    biegał i zatrzymywał rowerzystów strasząc ich, że stojący dalej
    policjanci rzekomo łapią rowerzystów, bo tu rowerem nie wolno jeździć?
    Czyżby to był właśnie ten mityczny kulson uprzedzający przed
    policjantami? Nie wierzyłem Ci, ale w świetle takich dowodów chyba
    muszę. W Warszawie żyją te mityczne stworki.
    --
    (~) Robert Tomasik