  • Data: 2006-04-27 09:52:48
    Temat: Re: Czy jest żonaty?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen wrote:

    > twoja kolezanka i jej rodzice powinni sie zastanowic nad soba, sory ale
    > kto normalny pozwala sie spotykac 14 letniej corce z 26 latkeim, juz to

    Zgroza. Mi to rodzice 13-latki pozwolili się z nią spotykać. Tylko w
    moim przypadku to były na prawdę tylko korepetycje. Ale przecież czasem
    się zdarza, że zaczyna się od korepetycji, a potem... Albo może od
    początku był to pretekst. W końcu jak wysyłasz dziecko do szkoły, to też
    dokładnie nie wiesz, co się tam w każdej sekundzie dzieje - a w szkołach
    cały personel jest z reguły starszy od uczniów ;)

    Poza tym pamiętaj, że żaden rozsądny rodzic nie będzie wypuszczał
    nastolatki z domu tylko na smyczy - mogła mówić, że idzie do kina z
    kumpelkami.

    > zachacza o jakies pedofilskie tematy

    Sugeruję zapoznać się ze znaczeniem słowa "pedofilia", a nie tylko
    płynąć z moherowym nurtem.