  • 1. Data: 2006-04-27 05:55:21
    Temat: Czy jest żonaty?
    Od: "Michał" <n...@n...pl>

    Szybko opowiem o co chodzi:

    Dziewczyna miała wtedy 14 lat,spotykała się ze starszym o 12 lat facetem -
    było miło,ale zniknął.
    Pojawił się po kilku latach,gdy ta była już w związku. WySMSował ją
    sobie,przekonał do siebie do tego by ona dała mu szanse. Tak ją namawiał
    przez kilka lat, aż wreszcie dziewczyna w wieku już 22lat pojechała do
    niego. Tam wyznał,że ma od 9-ciu lat żone. Tu szanse stracił, jednak
    ostatnio znów zadzwonił i powiedział, że są po rozwodzie i może pokazać
    papiery rozwodowe.
    Osobiście wiem jak wyglądają papiery rozwodowe bo widziałem takowe swoich
    rodziców.
    On pakazał kilka (3-4) ZÓŁTYCH kartek A4, gdzie ogólnie rzecz biorąc były
    wyszczególnione jakieś artykuły, było coś o rozwodzie,i dwie pieczątki z
    podpisami (prostokątne,czerwone pieczątki).

    W moim przekonaniu tak nie wygląda ani pozew ani wyrok sądu (za pomocą
    którego dostaje się rozwód).
    Może się myle...dodam,że ten dokument miał wydać jakiś sąd czy może jednak
    urząd w W-wie.

    Moje pytanie brzmi: Co to mogły być za żółte kartki świadczące o tym,że
    został wzięty rozwód?

    PS.Pytam o to,bo koleś wydaje mi się zwykłym graczem. Jest to
    bogatszy,starszy pan prezes z Warszawy,który (przynajmniej dla mnie) jest
    strasznym kłamcą - wszak przez 9lat ukrywał,że ma żone - i nie chce aby
    mojej koleżance zrobił krzywde. Ona jest zaślepiona i ufa mu,twierdzi,że z
    nim o tym porozmawia - ale on praktycznie wszystko jej może wmówić.

    ps2.Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia w jakimś urzędzie tego, czy ktoś
    aktualnie jest w stanie wolnym czy w związku małżeńskim?

  • 2. Data: 2006-04-27 05:57:38
    Temat: Re: Czy jest żonaty?
    Od: "Kacper" <k...@p...usunto.onet.pl>

    Użytkownik "Michał" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyszczególnione jakieś artykuły, było coś o rozwodzie,i dwie pieczątki z
    > podpisami (prostokątne,czerwone pieczątki).

    dobre :)

    > Moje pytanie brzmi: Co to mogły być za żółte kartki świadczące o tym,że
    > został wzięty rozwód?

    rozwod - musi byc wyrok (jeszcze nie mieszkamy w Hameryce, coby to robil
    urzednik...)

  • 3. Data: 2006-04-27 07:18:31
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    A może po prostu skontaktować się z "byłą" i zapytać o wszystko, co
    chciałbyś wiedzieć? Będziesz miał czarno na białym i to pewnie nie tylko o
    rozwodzie...

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 4. Data: 2006-04-27 07:21:58
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Michał" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Szybko opowiem o co chodzi:
    <cut>
    Bardzo przepraszam, że nie na temat.
    Ale po jaką cholerę wpieprzasz się w cudze życie osobiste?

    Proponuję przenieść wątek na pl.sci.psychologia

    --
    Paweł
    uwaga na hosting tpi.pl !!

  • 5. Data: 2006-04-27 08:21:07
    Od: "Mateusz \"amkacz\"" <a...@E...pl.invalid>

    "Paweł" <b...@m...com> wrote in message

    > Bardzo przepraszam, że nie na temat.
    > Ale po jaką cholerę wpieprzasz się w cudze życie osobiste?

    odróżniasz chęć "wpieprzanie się" od pomocy koleżeńskiej/przyjacielskiej w
    EWIDENTNIE wymagającej tego sprawie? W tym przypadku byłoby to po prostu
    poinformowanie koleżanki o tym czy dokumenty są prawdziwe czy nie.

    > Proponuję przenieść wątek na pl.sci.psychologia

    a ciebie do killfile ;p
    to grupa o PRAWIE, z tym związane pytanie kolega zadał, tylko przy okazji
    opisując sytuację (może by uniknąć dodatkowych pytań)

    --
    Mateusz "amkacz" | "Jezus cię kocha"
    gg#35961 v 2467 | icq#34038532 | callto:amkacz

  • 6. Data: 2006-04-27 09:14:27
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

> [...]

    > mojej koleżance zrobił krzywde. Ona jest zaślepiona i ufa mu,twierdzi,że
    > nim o tym porozmawia - ale on praktycznie wszystko jej może wmówić.

    pomijajac sprawe kartek
    twoja kolezanka i jej rodzice powinni sie zastanowic nad soba, sory ale
    kto normalny pozwala sie spotykac 14 letniej corce z 26 latkeim, juz to
    zachacza o jakies pedofilskie tematy

    jesli sprawa ciagnie sie tyle lat, a twoja kolezanka nadal jest slepa to
    sory, ale nie widze dla niej ratunku, dopoki zycie jej nie kopnie w zadek,
    jesli zaczniesz sie w to ladowac, kombinowac, to sie nagle moze okazac ze
    ona juz nie jest twoja kolezanka

  • 7. Data: 2006-04-27 09:41:36
    Od: "-= NP =-" <o...@w...pl>

    Użytkownik "Michał" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > PS.Pytam o to,bo koleś wydaje mi się zwykłym graczem. Jest to
    > bogatszy,starszy pan prezes z Warszawy,który (przynajmniej dla mnie) jest

    wiesz... z arytmetyki 22+12 daje 34... a ja jakoś nie czuję się 'starszym
    panem', może dlatego że nei jestem prezesem :)

    Marcin

  • 8. Data: 2006-04-27 09:52:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:

    > twoja kolezanka i jej rodzice powinni sie zastanowic nad soba, sory ale
    > kto normalny pozwala sie spotykac 14 letniej corce z 26 latkeim, juz to

    Zgroza. Mi to rodzice 13-latki pozwolili się z nią spotykać. Tylko w
    moim przypadku to były na prawdę tylko korepetycje. Ale przecież czasem
    się zdarza, że zaczyna się od korepetycji, a potem... Albo może od
    początku był to pretekst. W końcu jak wysyłasz dziecko do szkoły, to też
    dokładnie nie wiesz, co się tam w każdej sekundzie dzieje - a w szkołach
    cały personel jest z reguły starszy od uczniów ;)

    Poza tym pamiętaj, że żaden rozsądny rodzic nie będzie wypuszczał
    nastolatki z domu tylko na smyczy - mogła mówić, że idzie do kina z
    kumpelkami.

    > zachacza o jakies pedofilskie tematy

    Sugeruję zapoznać się ze znaczeniem słowa "pedofilia", a nie tylko
    płynąć z moherowym nurtem.

  • 9. Data: 2006-04-27 10:08:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Michał [###n...@n...pl.###] napisał:

    Gość ma mieć prawomocny wyrok.

  • 10. Data: 2006-04-27 10:25:46
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Lukasz [Thu, 27 Apr 2006 09:18:31 +0200]:

    > A może po prostu skontaktować się z "byłą" i zapytać o wszystko,
    > co chciałbyś wiedzieć? Będziesz miał czarno na białym i to pewnie
    > nie tylko o rozwodzie...

    Nom. I prawdopodobnie problem 'był rozwód czy nie' przestanie
    być niedługo po takim spotkaniu aktualny ;-)

    Kira