  • Data: 2006-04-28 02:59:10
    Temat: Re: Dlugi, separacja...
    Od: "Survi" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jesli dlugi powstaly w czasie malzenstwa, to mimo, ze sa "zwiazane" z Pana
    > kontem, nadal sa to dlugi wspolne.

    Tak, wiem ze sa wspolne, tylko co sie stanie jesli ja przestane placic.
    Czy komornik bedzie sciagal ze mnie czy tez z zony ?
    Chodzi mi o procedure.
    Dlugi sa na 100% wspolne bo powstaly podczas malzenstwa, tylko sa one na
    moim koncie.
    Jak moge wyegzekwowac, aby zona je splacila, skoro wziela okragla sumke za
    mieszkanie,
    a ja nie widzialem ani grosza... ?

    > jesli splaca pan ze swojego majatku osobistego (np. z jakiejs darowizny,
    > czy odszkodowania) to to co Pan splaci, bedzie to naklad na majatek
    > wspolny z majatku osobistego i bedzie to brane pod uwage przy podziale
    > majatku,

    Splacalem je z wynagrodzenia za prace i teraz przestalem.
    Obawiam sie jednak, ze komornik wejdzie mi na wyplate, a nie zonie.

    > ale jesli placi Pan z majatku wspolnego (np. z wynagrodzenia za prace), to
    > zawsze moze Pan przestac, gdyz do ich splaty zobowizana jest ROWNIEZ pana
    > zona.

    Od kiedy sie liczy, ze ja splacam a nie zona ?
    Formalnie caly czas jestesmy malzenstwem, tylko nie mieszkany ze soba...

    > Kacper

    Dziekuje,
    Survi