  • Data: 2024-04-25 14:21:36
    Temat: Re: Dostałem nową kartę
    Od: _Master_ <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.04.2024 o 08:40, J.F pisze:

    > Też noszę. I one tam sobie leżą i czekają na potrzebę,
    > bo na codzień to wygodniej kartą.

    Dziś miałem potrzebę zapłacenia gotówką.
    Chyba pół roku mi się to nie zdarzyło.

    > Teraz to całkiem wypasiony model może być.

    Galaxy S10E Nie jest wypasiony ale mógłbym parodaować z telefonem za 5
    tysi. i to by obnażało argumenty że strach nosić gotówkę.

    > Blik to taki pośrednik :-P

    Wiem ale nie muszę nosić karty albo pamiętać o limitach czy innych
    warunkach. Mamy domu jedno konto z żoną i jednymi warunkami

    > Ale co - w ogóle po sklepach nie chodzisz?
    > Paliwa nie kupujesz?

    Blikiem

    > A kto tu mówił o kredycie ?

    > Dla wygody.
    > Wyciągasz, przykładasz, peep, zapłacone.

    Ile razy dziennie to robisz?

    Ja penie średnio 2 razy

    Dla formalności muszę podać argument psychologiczny.
    Jak płacę blikiem to wchodzę do aplikacji banku i widzę stan konta.
    Tak wiem... Niektórzy uznają że to na nich nie działa tak samo jak brak
    skuteczności reklam ;-)

    Ja parę/parenaście procent OSZCZĘDZAM ;) czyli wydaję mniej niż ułomność
    ludzka PODPOWIADA ;-)