    From: "Krzysztof " <k...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes
    Subject: Re: Działalność pod firmą żony
    Date: Tue, 1 Aug 2006 15:30:53 +0000 (UTC)

    możesz spokojnie podpiąć ten serwis pod działalność żony
    i nikt się nie przyczepi że działalność jest żony a serwis prowadzisz Ty
    zakładając np. że nie pracujesz to żona nie może Ciebie nawet zatrudnić
    owszem może płacić za Cibiue składki ZUS ale bez umowy o prace - jest to moim
    zdaniem taki polski paradoks
    i inie myśl sobie że jesteś współwłaścicielem firmy żony, oj to to nie abyś
    mógł załatwiać sprawy firmowe np w US musisz mieć notarialne upoważnienie ale
    jeżeli żona nie zapłaci podatków to komornik będzie ścigał też ciebie chyba
    że macie rozdzielność majatkową

    pozdrawiam
    (mąż prowadzący firę zarejestrowaną przez żonę czyli oficjalnie bezrobotny)