  • Data: 2016-08-24 19:49:19
    Temat: Re: Dzikie wino, ratunku!
    Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

    > Nawet jakbyś zaczął wypalać ziemię (co jest zabronione, a i
    > niebezpieczne),
    > to roślina odbije z podziemnych rozłogów.

    Ciekaw jestem o jakim gatunku dzikiego wina piszecie.
    Sądząc po załączonym zdjęciu ja od 15 lat mam taki sam, nazywam go
    wino-bluszczem.
    Mój przez 15 lat nie wypuścił nic od korzenia zato galęzie opadające na
    ziemię puszczaja male korzonki i po ziemi idą dalej. Jeśli raz na rok
    przycinam te za długie gałezie to nic mi sie po działce nie rozłazi. Z pod
    ziemi u mnie jeszcze nigdy nic nie wyszło, tylko po powierzchni ziemi.
    Załaczam zdjęcie mojego wino-bluszcza.
    https://www.dropbox.com/sh/frdks5kaz3qxqyc/AAAvMBgJS
    HIBNDqms3X9A_9pa?dl=0

    Może ja mam coś innego niż opisywane w tym wątku?