  • Date: Sun, 30 Jul 2006 22:58:58 +0100
    From: pc <"pchlodny <remove_this>
    Newsgroups: pl.biznes
    Subject: Re: Firma w UK, uslugi w UE, ale glównie w Polsce!

    H5N1 wrote:
    > Witam
    >
    > Wykonuje na zlecenia rózne projekty IT na umowe o dzielo, albo
    > poprzez firme-posrednika, ale ze trace na posrednictwie czuje,
    > ze warto by bylo zalozyc firme. Neci mnie pomysl zalozenia
    > firmy w Anglii, slyszalem, ze to znacznie korzystniejsze niz w
    > Polsce (oplaty tylko po przekroczeniu pewnego dochodu, mniej
    > formalnosci, mniejsze podatki), a co wazniejsze umozliwiloby mi bez
    > problemu swiadczenie uslug np. we Francji.
    >
    > Moje pytania dotycza glównie tego, czy mogloby to byc utrudnieniem
    > dla polskich kontrahentów takowej firmy (natury prawnej,
> [...]
    Napisze Ci to co kolega Fotech dal do kiedys do zrozumienia w swoim
    poscie: wyguglaj sobie bo inofrmacje o ktore pytasz sa ogolnie dostapne
    na "tu wstaw co tam Ci pasuje" stronach w internecie i osoba ktora sie
    pokusi odpowiedzic na Twoje pytanie nic znaczacego nie wniesie na te
    liste. Znasz Catch 22? - polecam.

    Erion