    From: "H5N1" <h...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes
    Subject: Re: Firma w UK, uslugi w UE, ale glównie w Polsce!
    Date: 30 Jul 2006 15:39:39 -0700

    > Napisze Ci to co kolega Fotech dal do kiedys do zrozumienia w swoim
    > poscie: wyguglaj sobie bo inofrmacje o ktore pytasz sa ogolnie dostapne
    > na "tu wstaw co tam Ci pasuje" stronach w internecie i osoba ktora sie
    > pokusi odpowiedzic na Twoje pytanie nic znaczacego nie wniesie na te

    Gugyl jest moim przyjacielem, a i owszem, ale to o co pytam to dosc
    ogolna (i obszerna) kwestia, a czlowiek zaznajomiony z tematem od razu
    wskaze mi konkretne miejsce w ktorym moga sie pojawic ew. problemy,
    jednym slowem zarysuje mi ogolny obraz sytuacji - wowczas ja juz moge
    sobie ten obraz uszczegolowic w wybranych obszarach.
    Podobnie jest na uniwersytetach, gdzie wyklady (w przeciwienstwie do
    samodzielnego czytania ksiazek) maja sens wlasnie przy "Wstępach
    do..." "Wprowadzeniach..." kiedy studenci za malo jeszcze wiedza, zeby
    zdobyc samodzielnie potrzebne informacje.

    Z Gugla nie rezygnuje, ale czemu nie zasiegnac rady przedsiebiorczych
    rodakow?

    > liste. Znasz Catch 22? - polecam.

    Znam, mam nadzieje, ze nie sugerujesz, ze natkne sie nan w sytuacji
    przedstawionej w moim pytaniu?