  • Data: 2016-10-23 13:16:05
    Temat: Re: Inernet
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zdecydowanie się z Tobą nie zgadzam. On nie ma tego nawet jak
    > zweryfikować. Często nie ma zielonego pojęcia, co plik zawiera, dokąd go
    > w całości nie pobierze.

    Utnijmy tę dyskusję torentową bo wiadomo że torent jak pobiera to i
    udostępnia (przynajmniej domyślnie i nie każdy umie/chce to zmienić)

    1. Oglądam lub pobieram coś z serwera nawet nie gromadząc tego na dysku.
    2. A co z sytuacją za dawnych czasów? Właśnie skopiowałem sobie legalną
    płytę pożyczoną od kolegi. w dodatku skopiowałem sobie ją jeszcze na
    kasetę audio (taką mam fanaberię i powrót do lat młodzieńczych bardzo
    tanie są wypasione magnetofony :-) )

    3. Nagrywam coś z ogólnie dostępnego radia czy tv internetowego lub
    naziemnego w postaci cyfrowej lub analogowej.

    Co na to polskie prawo? Wolno mi posiadać takie materiały?

    PS. I to wszystko jeszcze w kontekście podatku który wszyscy już płacimy
    bo jest wliczony w ceny nośników czy piracimy, czy pobieramy do
    dozwolonego użytku domowego, czy używamy całkiem nie w temacie praw
    autorskich do archiwizacji danych.
    Co za świat?...