  • Data: 2016-10-23 13:44:21
    Temat: Re: Inernet
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-10-23 o 13:04, Sonn pisze:

    > Fakt. Obowiązku nie ma. Zresztą w razie czego łatwo wykazać że zakupiło
    > się coś w legalnym źródle. A co do dalszego udostępniania, to chyba
    > akurat sprawa oczywista, że nie masz praw do dalszego udostępniania (za
    > wyjątkiem dozwolonego użytku osobistego).

    HA i tu jest pytanie czy skopiowanie przez kolegów z
    pracy/szkoły/osiedla jest jeszcze dozwolonym użytkiem osobistym? :-)

    Krąg rodziny i znajomych to już nie to samo co kiedyś. Jak go określić
    skoro to mogą być setki ludzi.

    A znajomi z facebooka? ;-)

    To taki drobny przykład jak XX wieczne prawo autorskie nie przystaje do
    XXI wiecznej rzeczywistości. Sposoby komunikacji się zmieniły na korzyść
    piracenia i na korzyść rozpowszechniania/propagowania twórców i ich dzieł.
    Z jednej strony płacimy podatek od nośników a z drugiej słyszymy
    interpretacje że jak posłuchał a nie zapłacił to się wzbogacił i podlega
    karze...

    Jak żyć? :-)