eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJKM: Sędziowie RP3 którzy złamali konstytucje "w wolnej Polsce staną przed sądem" [6 ekstradycji przed poprawką do konstytucji] › Re: JKM: Sędziowie RP3 którzy złamali konstytucje "w wolnej Polsce staną przed sądem" [6 ekstradycji przed poprawką do konstytucji]
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.soc.prawo
    Subject: Re: JKM: Sędziowie RP3 którzy złamali konstytucje "w wolnej Polsce staną
    przed sądem" [6 ekstradycji przed poprawką do konstytucji]
    Date: Sat, 01 Nov 2014 12:19:34 +0100

    Alojzy Bomba <p...@w...pl> pisze:
> [...]
    kke-przeciwny-ekstradycji-romana-polanskiego.html

    > sory ale gazeta prawna zeszła na psy. Korwin nie jest żadnym
    > autorytetem w zakresie prawa konstytucyjnego. Art. 55 ust. 1 KPR
    > zabrania, ale ust. 2 i 3 pozwalają. Amerykanie nie dopuszczają się
    > żadnej agresji. Umowę można wypowiedzieć. Art. 27 umowy z USA.

    Ty rżniesz głupa czy nie musisz udawać?

    Chodzi o artykuł o ekstradycji _przed_ tym jak trybunalik konstytucyjnawy dał
    Sejmowi czas na dostosowanie konstycyjki do Umowy Międzynarodowej
    (Europejskiego Nakazu Aresztowania) i ekstradycje obywateli RP3 dokonane
    _przed_ tym nim został zmieniony.

    A kwestii co JKM powiedział o ekstradycji Romana P. oskarżanego przez stan
    Kalifornia o gwałt (stosunek płciowy wbrew woli drugiej strony) na 13 latce
    akurat mnie obchodzi "niewiele". Roman P. sam się przyznał w plea bargain
    "tylko" do stosunku płciowego z nieletnią.

    --
    A. Filip -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
    Kogo nie boli, temu powoli. (Przysłowie polskie)