eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJKM: Sędziowie RP3 którzy złamali konstytucje "w wolnej Polsce staną przed sądem" [6 ekstradycji przed poprawką do konstytucji] › Re: JKM: Sędziowie RP3 którzy złamali konstytucje "w wolnej Polsce staną przed sądem" [6 ekstradycji przed poprawką do konstytucji]
    From: ApostatA <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.soc.prawo
    Subject: Re: JKM: Sędziowie RP3 którzy złamali konstytucje "w wolnej Polsce staną
    przed sądem" [6 ekstradycji przed poprawką do konstytucji]
    Date: Sat, 01 Nov 2014 13:33:14 +0100

    W dniu 2014-11-01 o 12:19, A. Filip pisze:
    > A kwestii co JKM powiedział o ekstradycji Romana P. oskarżanego przez stan
    > Kalifornia o gwałt (stosunek płciowy wbrew woli drugiej strony) na 13 latce
    > akurat mnie obchodzi "niewiele". Roman P. sam się przyznał w plea bargain
    > "tylko" do stosunku płciowego z nieletnią.

    Roman P. nie jest o nic oskarżany. To nie mozliwe, bo przestępstwo
    którego sie dopuscił przedawniło się nawet w Kalifornii. Nigdzie, na
    podstawie tego czynu nie ma szans na ekstradycję. Raman P. formalnie
    jest scigany za niestawienie się do odbywania kary. Tyle, ze tu jest
    gruby formalny problem, bo Roman zwiał tak jakby w polowie sentencji.
    ZOstał skazany za to przestępstwo ale nigdy nie okreslono wymiary kary.
    Dlatego upadł wniosek w Szwajcarii. USA nie może przedstawić pełnej
    sentencji bo takowej nie ma.

    --
    "...tylko ludzie ku..."