  • Data: 2014-04-08 15:53:14
    Temat: Re: Jak "przelatować" choinkę?
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek wrote:

    > Od Bożego Narodzenia została mi w dobrym stanie choinka z donicą.
    > Chciałbym ją gdzieś w ogrodzie zakopać, aby przetrwała do grudnia i
    > wykorzystać ponownie. Czy pomysł zakopania razem z donicą jest dobry?

    Ja swoją po świętach wywalam do garażu, tam ma w miarę widno, i gwarancję
    nie przemarznięcia.
    Teraz już normalnie stoi w donicy w ogrodzie.
    Obskoczyła już dwa razy święta -w poprzednie była mniejsza.
    Moja była kupowana z nadzieją, że sprzedawca mówi prawdę, że rosła w donicy
    - i mówił.

    Jakieś 20 lat temu też miałam taką doniczkową choinkę, zimowała w ten sposób
    jakieś 7 - 8 lat, potem poszła do ziemi - teraz jest wysokości piętrowego
    domu, ale raczej nie przetrwa dłużej - mam pecha mieszkać na glinie, która
    od 4 lat zamienia się w bagno.
    J.

    www.kontestacja.com