    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 11 Feb 2016 06:57:58 -0800 (PST)
    Subject: Re: Jaki sylikon do kabiny prysznicowej
    From: s...@g...com

    W dniu czwartek, 11 lutego 2016 15:19:53 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:
> [...]
    dodatkami antygrzybowymi (srebro czy coś) ale to raczej pic na wode.

    wentylacje aby szybko samo wysychało to trzeba nie zamykac drzwi aby przewiew był...

    > A to fakt, że wentylację mam do poprawki (grawitacyjna u mnie jest).
    > Czyli pomijając jakieś sylikony z dodatkami, to co, zwykły sanitarny i tyle?

    Tak.

    Ale możesz też po prostu nie dawać sylikonu. Jesli nie jest on tam konieczny to
    lepiej nie dawać i niech sobie woda ścieka bo na zewnątrz raczej wychlapywac się nie
    będzie.

    U siebie OIDP nie mam wogole sylikonu.
    Kabina jest wewnątrz brodzika a na scianie płytki.
    Jedynie brodzik miał sylikon na obrzeżu.

    W innym mieszkaniu gdzie wentylacja jest dobra i jest sucho to nie ma wogole problemu
    z nalotem grzybowym. Albo po jednym roku go po prostu jeszcze nie widać...