  • 1. Data: 2024-04-28 19:51:54
    Temat: wymiana przewodu od licznika do mieszkania
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Wymiana przewodu (amelinium) na klatce od licznika do mieszkania.

    How do they do it in 2024?

    blok 1983r klatka ładna, odmalowana, rok po remoncie
    piony zmodernizowane 25A na mieszkanie

    1. Zezwolenie od spóldzielni na kucie?
    2. Malarz akrobata co zalepi kabel i zamaluje bez śladu

    Interesuje mnie bardzo jak trudno będzie to zrobić i ew batalia ze
    spółdzielnią / wspólnotą.

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 2. Data: 2024-04-28 20:32:34
    Temat: Re: wymiana przewodu od licznika do mieszkania
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 28.04.2024 o 19:51, PiteR pisze:
> [...]
    > 2. Malarz akrobata co zalepi kabel i zamaluje bez śladu
    >
    > Interesuje mnie bardzo jak trudno będzie to zrobić i ew batalia ze

    U zarania prąd do domów szedł jedną żyłą. ;)
    Farba przewodząca?

    Robert