    From: Daniel Wieszczycki <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kłopot z kredytem z przed 10ciu lat
    Date: Wed, 24 Jan 2007 14:05:27 +0100

    Dnia Tue, 23 Jan 2007 23:37:38 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Użytkownik "Rafał" <z...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zaczął bym od zarządania z banku kompletu dokumentów i zbadania, czy czasem
    > roszczenie się nie przedawniło.

    Robercie, ale czy to jest w ogóle konieczne? Tzn. badanie przedawnienia?
    Przyznaję, nie jestem specem od rodzinnego i spadkowego, ale..
    Po pierwsze - jezeli był rozwód to i podział majątku/zobowiązań chyba tez
    powinien być? Po drugie - dziedziczenie - przyjąc spadek z dobrodziejstwem
    inwentarza.

    Nie wydaje mi się, skoro kredyt był brany przez męża - żeby była żona swoim
    obecnym majątkiem tez za niego odpowiadała. Dopóki była wspólność majątkowa
    to tak, ale teraz?
    To takie moje luźne dywagacje...
    DW