  • Data: 2014-11-25 20:15:48
    Temat: Re: Kominek i podczerwień
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 25 listopada 2014 19:40:57 UTC+1 użytkownik Frez napisał:

    > Nie czytasz ze zrozumieniem. Napisałem,że wytłumaczyli.

    To w czym masz problem? Potrzebujesz potwierdzenie od osób które nigdy z czymś takim
    do czynienia nie miały? Kominek z 10kW i 20 metrów kwadratowych. Za dużo watów na
    metr kwadratowy i dlatego tak się dzieje. Z dawnych czasów został mi piec na drewno.
    Nazywa się Nordica. Sama nazwa sugeruje ze to wyrób dobrej jakości. Stoi w pokoju o
    pow 37m2. Ma 7KW mocy. Jak bym w nim napalił na cały gwizdek przy -20 na zewnątrz to
    by mi oczy wyschły jak bym był po przeciwnej stronie pokoju. Naucz się spalać trzy
    brykiety w 10 godzin a problem sam zniknie.