  • Data: 2014-04-17 23:00:57
    Temat: Re: Kurjozalna interpretacja indywdualna
    Od: "Piotr" <h...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości:

    > Gdzieś popełniłem błąd w powyższym?
    > Stefan Jaziński

    m.in. na pewno zapędziłeś się z tym 50% odliczeniem VATu od paliwa do auta
    osobowego :)
    Uchwalono owszem, ale wchodzi dopiero za rok.

    Nie jestem księgowym ale IMO przywoływana interpretacja jest poprawna. I nie
    interpretacja jest tu kuriozalna a uchwalone prawo. W ostatnich zmianach stoi
    jak wół: jak środek trwały to nie do celów prywatnych, a jak do celów prywatnych
    to nie środek trwały. I można sobie bić pianę że bez sensu, nie życiowe itp.
    sorry takie nam uchwalili prawo.

    piotr