  • Data: 2019-12-09 11:59:37
    Temat: Re: Michalkiewicz o Western Union
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-12-09 o 11:39, j...@j...org pisze:
> [...]
    upokorzył ją, sprowadził molestowanie seksualne przez księdza do niewinnego żartu.

    > Czyli jak napiszę, że twoja żona zarobi więcej jako prostytutka, choć jednocześnie
    dodam, że jednak chyba nie dużo więcej - to nie masz się o co zżymać? Podkreślam, że
    nie ujawniam jej danych osobowych.

    Po pierwsze: nie mam żony i raczej mieć nie będę.
    Po drugie - dlaczegóż miałbym się obrazić, jeśli byś powiedział, że moja
    żona zarobi więcej jako prostytutka? Wiele kobiet zarobiłoby więcej jako
    prostytutki, zwłaszcza te kobiety, które zawodowo nie pracują.

    Ba, nie obraziłbym się nawet, gdybyś napisał, że więcej zarobię jako
    męska prostytutka, niż w obecnej mojej pracy. To mogłaby być nawet prawda.

    --
    Liwiusz