  • 1. Data: 2019-12-05 18:33:29
    Temat: Michalkiewicz o Western Union
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Proponuję 36 minutę:
    www.youtube.com/watch?v=khSo3wB7XQQ

  • 2. Data: 2019-12-07 02:21:43
    Temat: Re: Michalkiewicz o Western Union
    Od: j...@j...org

    On Friday, December 6, 2019 at 2:33:33 AM UTC+9, ąćęłńóśźż wrote:
    > Proponuję 36 minutę:

    Spoiler alert! Na video stary dziadyga, który kiedyś przekonywał Polaków, że małe
    dziewczynki gwałcone przez księży to prostytutki.

  • 3. Data: 2019-12-07 11:07:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-12-07 o 02:21, j...@j...org pisze:

    > Spoiler alert! Na video stary dziadyga, który kiedyś przekonywał Polaków, że małe
    dziewczynki gwałcone przez księży to prostytutki.

    Nie przekonywał. Kolejny, kto nie umie czytać, albo świadomie manipuluje.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2019-12-07 16:01:56
    Od: j...@j...org

    On Saturday, December 7, 2019 at 7:08:25 PM UTC+9, Liwiusz wrote:

    dziewczynki gwałcone przez księży to prostytutki.

    > Nie przekonywał. Kolejny, kto nie umie czytać, albo świadomie manipuluje.

    Wiesz, a może twoja córka by tak chciała, jak opisywał Michalkiewicz, czerwieniąc
    się, mlaskając i oblizując? W końcu - "Dostać milion złotych za molestowanie, że tam
    ktoś kiedyś wsadził rękę pod spódniczkę, no któż by nie chciał. Wiele pań za mniejsze
    pieniądze spódniczki podciąga".

  • 5. Data: 2019-12-07 20:36:14
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A co tam córka, a samemu nie można, za całą bańkę?
    Świat tak działa, że większość ludzi musi się kurwić: dziennikarze (bo
    stacja/redakcja wypie.....), pracownicy korporacji (bo
    szefostwo wypie..... i trzeba będzie oddać auto, telefon i laptopa), adwokaci (bo
    klienci wypie.....), posłowie (bo szef partii
    wypie.....), funkcjonariusze (bo rozkaz), aktorki (przypominają sobie po 40 latach
    gdy już stare brzydkie i nikt ich więcej nie
    angażuje), .....
    A gościowi, co dostanie w pociągu dwa razy nożem w brzuch sad z łaski zasądzi 20
    kawałków od i tak niewypłacalnego sprawcy (tak
    jakby nie mógł dwóch baniek od kolei).

    -----

  • 6. Data: 2019-12-07 23:33:47
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 7 Dec 2019 07:01:56 -0800 (PST), w
    <3...@g...c
    om>,
    j...@j...org napisał(-a):

> [...]
    ktoś kiedyś wsadził rękę pod spódniczkę, no któż by nie chciał. Wiele pań za mniejsze

    A potem, po wyroku za te słowa, w zemście ujawnić dane personalne tej
    zgwałconej.
    Typowa gnida cytowana przez podobne gnidy.

  • 7. Data: 2019-12-09 08:16:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-12-07 o 16:01, j...@j...org pisze:

> [...]
    ktoś kiedyś wsadził rękę pod spódniczkę, no któż by nie chciał. Wiele pań za mniejsze

    W domu wisielca nie rozmawia się o sznurze. Ale to nie znaczy, że nikt o
    sznurze nie może rozmawiać.

    Michalkiewicz poruszył dwa zagadnienia: odpowiedzialności zbiorowej (kto
    inny popełnił czyn, kto inny płaci), i samą wysokość odszkodowania,
    które składa się z miliona złotych o dożywotniej renty. Zgodzisz się
    chyba, że wszystkie inne ofiary podobnych napaści seksualnych nie mogą
    liczyć na takie traktowanie, jakim została dopuszczona pani Żaneta K.?

    Nie widzę powodu, aby był to temat niemożliwy do dyskusji.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2019-12-09 08:23:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-12-07 o 23:33, r...@k...pl pisze:
    > Sat, 7 Dec 2019 07:01:56 -0800 (PST), w
    > <3...@g...c
    om>,

> [...]
    pieniądze spódniczki podciąga".

    > A potem, po wyroku za te słowa, w zemście ujawnić dane personalne tej

    Aby coś ujawnić, musi być coś ukrytego.
    Tymczasem to, że zgwałconą jest Żaneta Kąkolewska, pisał już Fakt w 2009
    roku:
    https://web.archive.org/web/20170112224130/https://w
    ww.fakt.pl/wydarzenia/ksiadz-pedofil-skrzywdzil-mi-c
    orke/1bw50rn

    Poza tym nie ma zakazu ujawniania tego, z kim toczy się spory sądowe.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2019-12-09 10:19:31
    Od: j...@j...org

    On Monday, December 9, 2019 at 4:16:30 PM UTC+9, Liwiusz wrote:

> [...]
    > sznurze nie może rozmawiać.
    >
    > Michalkiewicz poruszył dwa zagadnienia: odpowiedzialności zbiorowej (kto

    Serio? Wywrócisz się na mokrych schodach w centrum handlowym, to odszkodowanie
    połamanemu zwykle płaci sprzątacz?

> [...]
    > chyba, że wszystkie inne ofiary podobnych napaści seksualnych nie mogą
    > liczyć na takie traktowanie, jakim została dopuszczona pani Żaneta K.?

    U nas w kraju oczywiście nie mogą, za dużo macek kościoła katolickiego wszędzie, i
    otumanionych nim umysłów.

    > Nie widzę powodu, aby był to temat niemożliwy do dyskusji.

    Przecież dobrze wiesz, że ten obleśny typ nie chciał dyskutować, tylko jeszcze
    bardziej upokorzyć ofiarę molestowania seksualnego.

  • 10. Data: 2019-12-09 10:24:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-12-09 o 10:19, j...@j...org pisze:

    > Serio? Wywrócisz się na mokrych schodach w centrum handlowym, to odszkodowanie
    połamanemu zwykle płaci sprzątacz?

    Jeśli sprzątacz kogoś zgwałci, to odszkodowanie płaci sprzątacz, a nie
    jego pracodawca.

    > U nas w kraju oczywiście nie mogą, za dużo macek kościoła katolickiego wszędzie, i
    otumanionych nim umysłów.

    Jaki ma interes kościół, aby bronić gwałcicieli aktorów, nauczycieli itp.?

    > Przecież dobrze wiesz, że ten obleśny typ nie chciał dyskutować, tylko jeszcze
    bardziej upokorzyć ofiarę molestowania seksualnego.

    Nie wiem, za to twój styl sugeruje, że pod tym hejtem chcesz ukryć brak
    argumentów.

    --
    Liwiusz