  • Data: 2006-12-23 23:42:36
    Temat: Re: Nowy rok - szczegóły firmy na stronie
    Od: "Igor" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Doszły mnie słuchy, że od nowego roku będzie obowiązek publikowania NIPu,
    > REGONu, kapitału zakładowego itp. na stronie firmy. Czy to prawda? A jeśli
    > tak, to gdzie w internecie mogę znaleźć oficjalny dokument w tej sprawie?

    Art. 21.ustawa o swobodzie działalności gospodarczej
    Jeżeli przedsiębiorca oferuje towary lub usługi w sprzedaży bezpośredniej
    lub
    sprzedaży na odległość za pośrednictwem środków masowego przekazu, sieci
    teleinformatycznych lub druków bezadresowych, jest on obowiązany do podania
    ofercie co najmniej następujących danych:
    1) firmy przedsiębiorcy;
    2) numeru identyfikacji podatkowej (NIP);
    3) siedziby i adresu przedsiębiorcy.

    To jest jedynie co mi się udało znaleźć

    Igor
    www.serwisprawa.pl