eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOpłata 170 zł za VAT-R przy powrocie na zwolnienie podmiotowe? › Re: Opłata 170 zł za VAT-R przy powrocie na zwolnienie podmiotowe?
  • Data: 2014-12-09 13:09:51
    Temat: Re: Opłata 170 zł za VAT-R przy powrocie na zwolnienie podmiotowe?
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-12-09 12:26, Liwiusz wrote:
    > W kwestii formalnej - opłata jest za potwierdzenie zarejestrowania.
    > Pytanie podchwytliwe - czy potrzebujesz takie potwierdzenie? ;)

    Literalnie czytając ustawę, potwierdzenie jest wydawane *z urzędu* jako
    odpowiedź na VAT-R i niespecjalnie można z niego zrezygnować.

    A przynajmniej taki był stan prawny jak się parę lat temu rejestrowałem.

    Oczywiście można się było kopać z koniem o 170 plz, ale IMHO sukces
    wątpliwy tak więc potraktowałem to analogicznie jakby mnie zbójcy
    złupili na gościńcu ;-)

    Zdaje się, że mieli zdjąć fakultatywność tej opłaty od 2015 ale zgaduję,
    że chcieli dobrze a wyszło jak zwykle ...

    Piotrek