  • Data: 2015-02-17 15:33:11
    Temat: Re: Pierwszy krokus
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pani Ewa napisała:

    > A, to spóźnione wszystkiego najlepszego! :)

    Dziękuję, wzruszonym bardzo. A ponieważ sadzone jak raz w Pani imieniny,
    to jeszcze bardziej się spóźniając mogę powiedzieć: wzajemnie!

    > To nie więcej, bo w domu. Na terenie domu się nie liczy. Ja już z 2
    > tygodnie temu spotkałam w łazience jakąś obudzoną z letargu biedronkę, a
    > wczoraj to nawet komara widziałam błąkającego się na firance. Doprawdy
    > nie wiem, gdzie one się chowają.
    >
    > Oprócz liści tulipanów dziś już pokazały się pierwsze kiełki hiacyntów.

    Z hiacyntami w domu by było jeszcze gorzej. Trzeba je przed kwitnieniem
    potraktować zimnem, gdyż inaczej zapomną o zrobieniu łodygi. Kwiatki
    zaczną tworzyć zaraz przy cebuli. Dość żałośnie to wygląda.

    --
    Jarek