  • Data: 2024-04-12 16:31:28
    Temat: Re: Polak nierezydent, dochód w Polsce i PIT
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale mi chodzi o sprzedaż a nie nabycie.

    A ja jedynie zasugerowałem aby zapytać KIS i że w przypadku mojego
    pytania (wiem - na inny temat) ich informacja była zbieżna z informacją
    z lokalnego US.

    A to po słowach "Skutkiem było" to po prostu nie potrafiłem odmówić
    sobie ponarzekania na idiotyczną rzeczywistość w której przyszło mi żyć.
    Jak sobie człowiek ponarzeka, to zaraz mu lepiej :)
    P.G.