  • Data: 2020-01-30 21:14:27
    Temat: Re: Polecenie zaplaty
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-01-30 o 19:40, J.F. pisze:

    > Zobaczymy ile to teraz potrwa :-)

    Jak znam Santander, to może nawet kilka tygodni. :D
    Kiedy ja składałem reklamacje przez internet, to za każdym razem
    przedłużali termin, po czym informowali, że jest bezzasadna. A kiedy
    wreszcie wybrałem się do "mojej" konsultantki" w punkcie, reklamacja po
    kilku dniach była załatwiona. :)
    Tak było chyba trzy razy, więc jest to chyba jakaś prawidłowość.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl