  • 1. Data: 2020-01-17 19:17:43
    Temat: Polecenie zaplaty
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    No i trafilo na mnie.

    AIG pobral sobie z mojego konta, IMO nienalezna, skladke za polise.
    Przez PZ.

    A Santander oczywiscie nie umozliwa tu zmiany przez internet czy
    telefon, tylko w oddziale.

    Kto to, ****, wymyslil ?
    Musialbyc byc z jakiegos bardzo uczciwego panstwa ... albo na odwrot -
    z bardzo zamordystycznego :-)

    No coz, poczekamy, zobaczymy, na razie Santander mowi, ze ma 30 dni na
    reklamacje.
    Czy mi sie wydaje, czy to szybciej mialo byc ?

    J.

  • 2. Data: 2020-01-17 19:52:26
    Temat: Re: Polecenie zaplaty
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2020-01-17 o 19:17, J.F. pisze:
    > No i trafilo na mnie.
    >
    > AIG pobral sobie z mojego konta, IMO nienalezna,  skladke za polise.
    > Przez PZ.

    Skoro wycofałeś w AIG zgodę na polecenie zapłaty, to może uczyniłeś to
    zbyt późno?
    Niemniej, nie powinni już pobierać z twojego konta żadnych środków.

    > A Santander oczywiscie nie umozliwa tu zmiany przez internet czy
    > telefon, tylko w oddziale.

    Ale co do tego ma Santander?

> [...]
    > reklamacje.
    > Czy mi sie wydaje, czy to szybciej mialo byc ?

    A czego ta reklamacja dotyczyła?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 3. Data: 2020-01-17 20:32:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Skoro wycofałeś w AIG zgodę na polecenie zapłaty, to może uczyniłeś
    >to zbyt późno?
    >Niemniej, nie powinni już pobierać z twojego konta żadnych środków.

    >Ale co do tego ma Santander?

    W AIG mialem polise. Za ktora skladki sobie pobieral z konta w
    Santanderze ..

    >A czego ta reklamacja dotyczyła?

    No wlasnie nie wiem, bo wycofanie pobranej kwoty ... tu nazywaja to
    odwolaniem
    http://www.poleceniezaplaty.org.pl/jak_dziala
    A Santander chce, zeby mu reklamacje skladac.

    J.

  • 4. Data: 2020-01-18 00:27:08
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 17.01.2020 o 20:32, J.F. pisze:

    > No wlasnie nie wiem, bo wycofanie pobranej kwoty ... tu nazywaja to
    > odwolaniem
    > http://www.poleceniezaplaty.org.pl/jak_dziala
    > A Santander chce, zeby mu reklamacje skladac.

    Co to znaczy "chce"? Tu nie ma nic do reklamowania, składasz wniosek o
    odwołanie PZ.

    MJ
    PS. Znaczy, dopiero niewykonanie "odwołania" możesz reklamować.

  • 5. Data: 2020-01-18 02:39:45
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2020-01-17 o 19:17, J.F. pisze:

    > A Santander oczywiscie nie umozliwa tu zmiany przez internet czy
    > telefon, tylko w oddziale.

    Trudno, jeszcze raz, drukowanymi literami:
    - czego nie umożliwia (jakiej "tu zmiany") Santander przez internet,
    czy telefon?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 6. Data: 2020-01-18 14:11:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 Jan 2020 02:39:45 +0100, Akarm napisał(a):

    > Trudno, jeszcze raz, drukowanymi literami:
    > - czego nie umożliwia (jakiej "tu zmiany") Santander przez internet,
    > czy telefon?

    a) wycofania zgody na obciazanie konta przez danego wierzyciela przez
    polecenie zaplaty,

    b) odwolania takiego wykonanego pobrania/polecenia.

    Ha ... a w interfejsie do PSD2 nie ma takiej funkcji ?
    Moze olac bank :-)

    J.

  • 7. Data: 2020-01-18 14:13:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 Jan 2020 00:27:08 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

    > Co to znaczy "chce"? Tu nie ma nic do reklamowania, składasz wniosek o
    > odwołanie PZ.
    > MJ
    > PS. Znaczy, dopiero niewykonanie "odwołania" możesz reklamować.

    No widzisz - ja nie pamietam, a oni jakos nie podpowiadaja wlasciwego
    slowa.
    Widac sie rzadko zdarza :-)

    J.

  • 8. Data: 2020-01-18 14:28:35
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > polecenie zaplaty,
    >
    > b) odwolania takiego wykonanego pobrania/polecenia.
    >
    > Ha ... a w interfejsie do PSD2 nie ma takiej funkcji ?

    Pomijając wszystko, musiałbyś być chyba odpowiednią instytucją.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 9. Data: 2020-01-18 15:01:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 Jan 2020 14:28:35 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Pomijając wszystko, musiałbyś być chyba odpowiednią instytucją.

    Nie - wystarczy, ze skorzystam z posrednictwa takiej instytucji,
    ktora da mi wiecej mozliwosci, niz macierzysty bank :-)

    J.

  • 10. Data: 2020-01-18 15:18:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    >b) odwolania takiego >wykonanego >pobrania/polecenia.

    Odwoływałem kiedyś w mBanku.
    Kasa na konto od razu wróciła