eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSąd śmiał prawomocnie uniewinnić księdza nieprawomocnie skazanego za pedofilie › Re: Sąd śmiał prawomocnie uniewinnić księdza nieprawomocnie skazanego za pedofilie
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sąd śmiał prawomocnie uniewinnić księdza nieprawomocnie skazanego
    za pedofilie
    Date: Wed, 04 Dec 2019 21:42:03 +0100 (CET)

    u2 <u...@o...pl> pisze:

    > ale ale Romek P. omal nie został oddany w ręce sprawiedliwości w
    > Szwajcarii, wystarczy że wiatr się zmieni i znowu jakiś kraj zechce go
    > wydać

    Roman P. jest obywatelem Francji. Jako absolutne minimum wystarczy mu
    że Francja go (dalej) nie wyda Kalifornii/USA. Listę dodatkowych krajów
    które może bezpiecznie odwiedzać zawsze może skrócić choćby nawet do zera.

    Ja się "trochę" dziwie że (z tego co wiem) prokuratura Kalifornii nie
    wysyła mu regularnie wezwań do stawienia się przed sądem także za
    niestawiania się przed sądem. Roman P. się nie stawi ale "świeży" powód
    do wniosków o ekstradycje będzie. Taki "prawny smar" do przełożenia
    prawa USA na prawo innych krajów (europejskich).

    --
    A. Filip