  • 1. Data: 2019-12-04 17:10:26
    Temat: Sąd śmiał prawomocnie uniewinnić księdza nieprawomocnie skazanego za pedofilie
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://www.tvn24.pl/lubin-ksiadz-najpierw-skazany-n
    a-pol-roku-wiezienia-za-pedofilie-teraz-uniewinniony
    ,990504,s.html

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2019-12-04 18:51:03
    Od: z <...@...pl>

    Najsztuba uniewinnili, Durczoka uniewinnią to i kapłanowi należy się ;-)

  • 3. Data: 2019-12-04 19:50:16
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 04.12.2019 o 18:51, z pisze:
    > Najsztuba uniewinnili, Durczoka uniewinnią to i kapłanowi należy się

    ale Romka P. nadal w USA nie uniewinnili ?

  • 4. Data: 2019-12-04 20:19:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >ale Romka P. nadal w USA nie uniewinnili ?

    Chyba sie nie da w ich systemie prawnym.

    Nie skazali, to nie mozna uniewinnic :-)

    Musialby przyjechac, to by mu zrobili proces ... a wynik nieznany.
    Uniewinnia, albo skaza.

    A patrzac na publike ... raczej skaza. To nie ma co ryzykowac :-)

    Chyba, ze go Ziobro sam do USA dostarczy ...

    J.

  • 5. Data: 2019-12-04 20:37:45
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 04.12.2019 o 20:19, J.F. pisze:
    > Chyba, ze go Ziobro sam do USA dostarczy

    czyli jest szansa, że jednak skażą tego pedofila ?

  • 6. Data: 2019-12-04 20:52:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >czyli jest szansa, że jednak skażą tego pedofila ?

    Raczej mala. Ziobro moze by i chcial, ale boi sie :-)

    A czy pedofila ... ta dziewczyna to na ile lat wygladala, a ile mowila
    ze ma ?

    https://wyborcza.pl/1,75410,7083570,Samantha_Geimer_
    __ofiara_Polanskiego_z_1977_roku.html

    Ale to wyborcza, to ile w tym prawdy ?

    J.

  • 7. Data: 2019-12-04 21:19:28
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 04.12.2019 o 20:52, J.F. pisze:

    > Raczej mala. Ziobro moze by i chcial, ale boi sie

    ale ale Romek P. omal nie został oddany w ręce sprawiedliwości w
    Szwajcarii, wystarczy że wiatr się zmieni i znowu jakiś kraj zechce go wydać

  • 8. Data: 2019-12-04 21:42:03
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    u2 <u...@o...pl> pisze:

    > ale ale Romek P. omal nie został oddany w ręce sprawiedliwości w
    > Szwajcarii, wystarczy że wiatr się zmieni i znowu jakiś kraj zechce go
    > wydać

    Roman P. jest obywatelem Francji. Jako absolutne minimum wystarczy mu
    że Francja go (dalej) nie wyda Kalifornii/USA. Listę dodatkowych krajów
    które może bezpiecznie odwiedzać zawsze może skrócić choćby nawet do zera.

    Ja się "trochę" dziwie że (z tego co wiem) prokuratura Kalifornii nie
    wysyła mu regularnie wezwań do stawienia się przed sądem także za
    niestawiania się przed sądem. Roman P. się nie stawi ale "świeży" powód
    do wniosków o ekstradycje będzie. Taki "prawny smar" do przełożenia
    prawa USA na prawo innych krajów (europejskich).

    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2019-12-04 22:03:40
    Od: Kviat

    W dniu 04.12.2019 o 17:10, A. Filip pisze:
    > https://www.tvn24.pl/lubin-ksiadz-najpierw-skazany-n
    a-pol-roku-wiezienia-za-pedofilie-teraz-uniewinniony
    ,990504,s.html

    Pewnie błagała klechę, żeby pozwolił jej dać mu ciumka i żeby uzdrowił
    ją dotykając bioenergoterapeutycznie. A on nie mógł odmówić.
    Dlatego go uniewinnili.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 10. Data: 2019-12-04 22:17:17
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 04.12.2019 o 21:42, A. Filip pisze:

    > Roman P. jest obywatelem Francji. Jako absolutne minimum wystarczy mu
    > że Francja go (dalej) nie wyda Kalifornii/USA.

    czyli są równi i równiejsi ? celebrytów i cyklistów nie można skazać ?
    ale na księży trzeba prowadzić nagonkę ?