  • Data: 2003-10-15 18:37:00
    Temat: Re: Sprawdzajcie swoich rodzicow.
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "asmod" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bmisln$b1b$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam
    >
    > Jestem nowy na tej grupie, i nie wiem czy na temat,
    > ale musze sie troche wyzalic. Radze trzymac rece na pulsie i
    > "kontrolowac" swoich najblizszych. Mialem to nieszczescie,
    > ze rodzice zaciegneli kredyt i nim zdazyli go splacic - zmarli.

    Jakby mi jakas moja latorosl probowala cos "kontrolowac" to bym ze schodow
    spuscil...
    Pisze to tak na wszelki wypadek bo jeszcze za mlodzi sa...;-)

    Czy ty uwazasz doroslych ludzi, ktorym zaufal bank za idiotow godnych
    ubezwlasnowolnienia?
    To trzeba bylo sprobowac tego pomyslu za ich zycia, moze by cie sad pogonil
    skoro sam nie umiesz zachowac chocby pozorow jakiejs kindersztuby.
    Dlugow po rodzicach nie musisz splacac.
    A poki zyli mieli pelne prawo dysponowac SWOIMI pieniedzmi. Mogli je
    przepic, spalic, podarowac komukolwiek, a tobie nic do tego.
    Kontroler sie znalazl!
    Potrzebujesz forsy to sobie zarob.

    --
    Pozdrowienia