  • Data: 2016-05-28 09:52:06
    Temat: Re: Statystyczny frankowicz
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-28 o 09:33, Kris pisze:

    > Nie tak dawno bodajże na tej grupie ktoś pytał czy czytamy dokumenty przed
    podpisaniem.
    > Znaleźli się racy co odpowiedzieli że czytają.
    > Nie wierzę że tacy są- fizycznie niemożliwe prawie.
    > Jak załatwiałem kredyt mieszkaniowy i poprosiłem dzień przed podpisaniem umowy o
    jej wzór to kumpel który tam wtedy pracował powiedział że jestem pierwszym który o to
    pyta a w rożnych bankach pracował już parę lat.

    Wiesz, jak umowa jest na zakup czegoś banalnego
    i niedrogiego - np telefon, to nawet jak podpiszesz z jakimś kruczkiem,
    to ryzykujesz wpadkę na kwotę, która nie wprowadza zmian
    w Twoim budżecie czy całym Twoim świecie finansowym.
    Ale jakbym miał podpisać kredyt mieszkaniowy, to też bym żądał
    umowy przed podpisaniem. Nie wyobrażam sobie podpisania
    zobowiązania na tyle lat i na takie kwoty bez przeczytania i
    przeanalizowania każdego zdania. (oczywiście są tacy, dla których to
    jak zakup telefonu, ale ja się do nich nie zaliczam)