  • Data: 2016-05-28 10:05:47
    Temat: Re: Statystyczny frankowicz
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:f3f1c1d6-b909-4eb9-968a-a7e2850be093@googlegrou
    ps.com...
    W dniu sobota, 28 maja 2016 02:36:23 UTC+2 użytkownik mahe napisał:

    > Jak załatwiałem kredyt mieszkaniowy i poprosiłem dzień przed podpisaniem
    > umowy o jej wzór to kumpel który tam wtedy pracował powiedział że jestem
    > pierwszym który o to pyta a w rożnych bankach pracował już parę lat.
    > Dzwonili, pisali do "centrali" czy mogą mi dać do domu wzór umowy. W końcu
    > dali ale zamieszanie wywołałem spore

    Dziwi mnie to, bo ja dostałem umowę (nie wzór tylko już z wpisanymi moimi
    konkretnymi danymi) mailem i nie musiałem wzbudzać żadnego zamieszania.
    Miałem miesiąc czasu aby podpisać. Z mojej winy zajrzałem dopiero kilka dni
    przed terminem, czegoś nie zrozumiałem, zapytałem mailem, nie odpowiedzieli
    więc nie podpisałem.
    P.G.