  • Data: 2019-08-18 18:48:14
    Temat: Re: Strata na wymianie przy zwrocie na karte
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z liczbą dat powariowali, a kursu i tak nie podają (trzeba sprawdzić w archiwum
    kursów Visa - macie link do tabeli Visy, a nie tylko
    kalkulatora na konkretny dzień?).
    Ale strata się mniej więcej zgadza z 3,5% opłatą za przewalutowanie (liczyłem się z
    ta opłatą przy zakupie, ale jest "za nic" przy
    zwrocie).

    Data operacji 2019-07-01
    Data przetworzenia 2019-06-30
    Data waluty 2019-06-28
    Data dokonania operacji 2019-06-28
    Data wykonania operacji 28.06.2019 2:00
    Kwota operacji -415,19 PLN
    Oryginalna kwota operacji 106,99 USD

    Data operacji 2019-08-18
    Data przetworzenia 2019-08-17
    Data waluty 2019-08-16
    Data dokonania operacji 2019-08-16
    Data wykonania operacji 16.08.2019 2:00
    Zwrot płatności kartą
    Kwota operacji 402,66 PLN
    Oryginalna kwota operacji 106,99 USD

    -----
    > ostatnio kurs USD rósł.
    > Jak transakcja kupna była miesiąc temu a zwrot niedawno, to w tym czasie dolar
    wzrół około 3-4%.