  • Data: 2020-01-24 09:08:32
    Temat: Re: Twisto - ktoś to testował?
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No ale są te które raportują, a nie wszystkie, prawda?

    na początku raportowały jedynie te największe, ale czasem widzę takie, o
    których nie słyszałem więc pewnie już zdecydowana większość

    z drugiej strony to dobrze, bo system jest szczelny, ci którzy nie
    spłacają są wykluczani i wszyscy na tym zyskują

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    https://finansowewariacje.wordpress.com/