  • Data: 2015-07-07 09:57:35
    Temat: Re: Upał
    Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> Wrote in message:

> [...]
    >
    > Niczego więc nie musiałem zmienać, od samego początku wszystko było
    > jasne. Zwłaszcza, że ten typ psychiki jest mi dość dobrze znany, choć
    > akurat w Usenecie spotykany rzadko. Ale akurat w Usenecie uciechy
    > z takich jest sporo -- i ja też nie wzbraniam się przed odrobiną
    > przyjemności, jaka może płynąć z obecności (rzecz jasna w bezpiecznej
    > odległości) takich nieuczonych stworzeń. Taka rozrywka za dychę -- może
    > prosta, ale czasem można sobie na to pozwolić.
    >

    > (...)Gdy na drugiego takiego trafi, to tylko się cieszyć. Nawet może czasem

    Oj, tak, bardzoście do siebie podobni... Ty, Dirko i Piotr, chłopy
    na schwał, jak widać w tym "przeuroczym" wątku.

    A ze mną, panie "poeta", toś się spotkał nie tu, lecz na
    pl.hum.poezja, i wszystko byloby i tutaj OK, gdybym tam, jak całe
    to towarzystwo wzajemnej adoracji, przyklaskiwała wszelkim
    produkowanym tam gniotom, na czele z twoją ciężkawą tfurczością.
    A że dałam tam wyraz kilkoma uwagami błędom, wadom i ogólnemu
    przerostowi formy nad treścią owej, tak i wylazła z ciebie
    pospolita zwykła menda, jak widać w cytacie i twej sygnaturce.

    > Jarek
    >
    > --
    > Za kobietę bez inteligencji przypisywał sobie dodatek dziesięciu
    > grajcarów, ponieważ był przekonany, że takie nieuczone stworzenie
    > ucieszy gościa daleko lepiej niż wykształcona dama.

    J.w.
    --
    XL
    "Przypatrz się gościu! jako on list mój zielony

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/