    From: PKos <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wezwanie do zaplaty z PeKaO SA
    Date: Fri, 03 Mar 2006 12:50:26 +0100

    Tread wrote:
    (...)
    > Otrzymalem wlasnie wezwanie do zaplaty z PeKaO SA na 150 zeta za
    (...)
    > - nie korzystalem z konta przez 5 (slownie "piec") lat...
    (...)

    Witam
    Ja podobne tylko na kwote ok 25PLN dostalem z NordeaBank.
    Tez nieaktywne konto bylo ok 3lat
    Wczesniej byl to LG BANK z rorem z 0PLN potem reorganizacja i przejecie
    przez NORDEA jakas drobna oplata.
    Nie pamietam jak rezygnowalem i czy do konca zalatwilem wtedy sprawe
    likwidacji konta (jeden z powodow - wprowadzenie oplat)

    Poszedlem do banku i powiedzialem to co wyzej...
    i tutaj duzy plus dla obslugi tego banku!!
    pani powiedziala zebym na miejscu wypelnil wniosek o zamkniecie konta i
    anulowala oplate

    Takie podejscie banku uwazam za dobre
    "Frontem do Klienta" - skutkuje tym, jezeli w przyszlosci zastanawialbym
    sie nad podobnymi ofertami banku X i Nordea wybral bym Nordea.

    Ale czy to tez tyczy sie PeKaO SA to szczeze powiem..... watpie
    Pozdrawiam
    Piotr