eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZablokowanie telefonu i naliczanie abonamentu › Re: Zablokowanie telefonu i naliczanie abonamentu
  • Data: 2005-07-23 12:34:05
    Temat: Re: Zablokowanie telefonu i naliczanie abonamentu
    Od: PablO <n...@p...nie?> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    badzio napisał(a):
    > PablO napisał(a):
    >
    >> Zrobiłem tak, co nie zmienia faktu, że za te dwa mies. przez które
    >> "się rozwiązywała" umowa naliczano mi opłaty, a z telefonu korzystać
    >> nie mogłem.
    >
    > Wszystko sie zgadza. Operator przestal Ci naliczac abonament dopiero za
    > okres kiedy sie umowa rozwiazala. Zanim sie rozwiazala, mial pelne prawo
    > go naliczac. Telefon miales zablokowany, bo nie placiles - tu tez sie
    > wszystko zgadza.

    Czyli dałem się wyruchać bez wazelinki ;/

    > Pytanie czemu az dwa miesiace trwalo rozwiazywanie umowy.

    Bo tyle sobie zarezerwował czasu na to i zdziwiłbym się, gdyby mu to
    szybciej poszło ;]


    --
    message>body::after {
    content:"Pozdrawiam";
    }

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1